sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Päivä 16.

Perjantai mennyt kaloreiden kanssa tuskastellessa. Töissä halusin ottaa pienen kakkupalan ja päivälliseksi söin töissä älyttömän hyvää lohikeittoa, joka oli aikas makoisaa (eikä varmaan kauheen terveellistä kun oli jotain koskenlaskijalla maustettua).
Illalla sitten tyypilliseen tapaan olin nälkäinen kun pääsin kotiin, vaikka olin syönyt töissä iltapalaa. Mulla on todellinen ongelma näiden iltavuoropäivien kanssa, koska herään joskus 11.00 aikaan ja meen töihin viimeistään klo 14, niin lounas jää aina syömättä! Sitten olen tietenkin iltaisin nälkäisempi kun päivällä olen syönyt vähemmän. Perjantain kalorisaldo siis 1937kcal. Ja vaihteeksi ruokapäiväkirjaa:


Söin siis illalla sen "lounaan", eli ohrasuurimoa, broileria, raejuustoa ja vihanneksia. Olihan tuo kyllä aika vähä energistä ruokaa loppujen lopuksi, en käynyt esim. mässäämään leivän kanssa joten ihan OK ratkaisu kai.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti