tiistai 4. helmikuuta 2014

Päivä 34. ja salille tutustuu!

Jihuu! Vihdoinkin sain aikaiseksi soittaa salille ja varata sieltä ajan! Aika olis puoli 4 tänään, eli aika nopeeta toimintaa salin päässä kun pari tuntia sitten sinne soitin ja kyselin aikaa :) Sain siis joululahjaksi kaverilta 80e arvoisen lahjakortin kuntokeskukseen, millä meinaan lunastaa nyt kuukausikortin. Oon niin täpinöissä! Koska nyt kun hommaan sen kuukausikortin, niin pakkohan mun on ruveta siellä käymään! Sali on mulle ennestään tuttu, oon käynyt siellä useasti kaverin kanssa viimeisen kahden vuoden aikana.
Sali on tosi laadukas mun mielestä, siellä on vaikka mitä mahdollisuuksia eli ei ole ainakaan laitteista pulaa. Ennen ajattelin että hitto se on kyllä tosi kallis mutta hei oikeesti, pakkohan mun on johonkin mun rahat tunkea kun en enää mässäile monta kertaa viikossa milloin missäkin!! :D Pitää varoa etten vaan rupee liikaa säästämään, heh..
Kirjoitan illalla käynnistäni tarkemmin. Oon niin kateellisena lukenut muiden blogeja, kun kaikki hehkuttaa kuinka ovat taas käyneet vetämässä reenin :D Aikaisemmin kirjoitin siitä, kuinka mulla on ollut kauhee kynnys lähtee salille, kun viime kerrasta on nyt jo yli puoli vuotta. Kuukauden päivät olen tätä nyt sulatellut ja nyt sinne meen. Ja rupeen siellä myös käymään. Haluan innostua taas siitä touhusta, koska se on oikeesti vaan niin huippu kivaa kun siihen pääsee kiinni. Ja nyt kun tätä täällä julistan, niin jumatsuikka en halua että kukaan pääsee ajattelemaan "Juu kovat on puheet...". Tykkään tästä blogin kirjoittamisesta juuri siksi, koska pääsen tämän avulla potkimaan itseäni persuksille. Vaikkei kukaan ajattelisikaan että toikin on patalaiska paska mutta itse ajattelen niin, jos en saa itseäni raahattua salille. Että näin. Moro :D




2 kommenttia: