torstai 27. maaliskuuta 2014

VIIKKORAPORTTI 12.

Eikös tuo 12.vk oo aina jonkinlainen raja? Kun aina puhutaan "kuinka sekin pudotti painoa 12 viikon aikana, kun se noudatti sitä 12 viikon ohjelmaa". Nyt mäkin pääsen kertomaan, kuinka paljon minä pudotin 12 viikossa, jejee :D

Eli minä laihdutin 12. viikossa yhteensä 7,4kg! Aloituspaino 2.1 84,4kg, ja paino nyt 77,0kg. Siinä se tulos nyt on. Ja oikeasti, ei edes oo tuntunut pitkältä ajalta. Tuntuu oikeestaan siltä, että viimeisen 12.viikon aikana olen vasta opetellut laihduttamaan. Olen huomannut, että vaikka paino ei jonain viikkona tipukkaan, tai että joskus syön herkkuja tai olen viihteellä, kyllä se paino silti putoaa kunhan jaksaa odottaa ja pysyä ruodussa. Kunhan ei vaan heitä hanskoja tiskiin ja ajattele, että taas epäonnistuin ja turha tässä on edes yrittää, läski mikä läski. Eihän sellaisella asenteella pääse mihinkään, en minä ainakaan ennen päässyt.

Paino lähti viimeisen viikon aika -0,4kg. Paino siis tällä hetkellä tasan 77kg. Vähän pettynyt olen tulokseen johtuen varmaan siitä, että paino on käynyt tällä viikolla 76,6kg ja jopa 76,4kg. Edeltävien vapaapäivien aikana mulla on ollut ruokailurytmit hiukan hakusessa, olen syönyt päivällistä joskus klo 20.00 aikaan ja vielä on joutunut syömään iltapalan, jotta kalorit eivät jäisi liian vajaiksi. Tohdin siis hiukan epäillä, että jos olisin syönyt normaalisti (päivällinen n. klo 17 ja iltapala klo 20.00) niin paino voisi olla hiukan pienempi? Toisaalta se nyt on ihan sama, jossittelut eivät auta :D

Tässä (ylläripylläri) viikon kalorit ja kalorivajeet:

  • to 1617kcal, -585
  • pe 1884kcal, -345
  • la 1094kcal, -1056
  • su 1447kcal, -738
  • ma 1631kcal, -543
  • ti 1596kcal, -575
  • ke 1522kcal, -642

Ja liikunnat:

  • to -
  • pe kyykyt 180
  • la kyykyt 185. Kuntosali 40min (244kcal) ja juoksu 40min (390kcal)
  • su kyykyt 190
  • ma kävely 20min (94 kcal)
  • ti kävely 1h (358kcal), venyttely 15min, kyykyt 220
  • ke Kuntosali 35min (228kcal), juoksu 42min (355kcal). Kyykyt 225

Ruuista saatu kalorivaje yht. -4484kcal, liikunnat mukaan (1669kcal) laskettuna kalorivaje yhteensä -6153kcal. Sen mukaan painon "olisi pitänyt" tippua 0,87kg, mutta eipäs lähtenykkään ainakaan tämän päivän punnituksen perusteella. Hölmöä sinänsä, koska viikkoon mahtui töiden määrään nähden ihan mukavasti liikuntaa. Viikonloppuna oli yövuorot, en tiedä vaikuttavatko ne kuinka paljon tähän kun kroppa menee valvomisesta kuitenkin aika sekaisin. No any way, tulos on nyt siinä. Viikon aikana tuli myös herkuteltua, kun perjantaina ostin karkkia ja jätskiä. Pääasia on, että olo on todellakin tuon 7,4kg kevyempi ja sen kyllä huomaa niin sisältä että ulkoa katsottuna :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti