torstai 20. maaliskuuta 2014

VIIKKORAPORTTI 11.

Ei hitto!! Paino tänään todistettavasti 77,4kg, eli painoa lähtenyt nyt 11. viikon aikana tasan 7kg!! Aika helv*tin hyvä fiilis tällä hetkellä! :D Painoa lähti viikon aikana -0,8kg (paino viime viikolla 78,2kg) ja olen tuohon viikkotulokseen tyytyväinen. Viimeksi olen painanut 77kg vuonna 2010..! Katse on jo kääntynyt ensi viikkoon, ja ahnaasti odotan viikon päästä tulevaa tulosta, jos sitä päästäisiin jo 76kg lukemiin ;)



Tässä jälleen edeltävän viikon syödyt kalorit:

  • To 1603kcal, -490
  • Pe 2382kcal, +211
  • La 1598kcal, -494
  • Su 1400kcal, -672
  • Ma 1336kcal, -769
  • Ti 1509kcal, -621
  • Ke 1261kcal, -829


Liikunnat:

  • To Kyykyt 145
  • Pe Kyykyt 150
  • La Kotijumppa käsipainoilla 256kcal, kyykyt 155
  • Su (illalla käsipainoilla hauiksia ja olkapäitä)
  • Ma Kuntosali, juoksumatto, koiran kanssa iltahölkkä yht. n. 600kcal. Kyykyt 165
  • Ti  Kyykyt 170
  • Ke Kyykyt 160

Ruuista saatu kalorivaje -3663kcal. Liikunnassa poltetut kalorit mukaan laskettuna (856kcal) yht. -4519kcal, eli painon "olisi" pitänyt pudota yht. -0,64kg.

Mietin tässä, mahtaako konjak-tableteilla olla osuutta asiaan, että paino putosi nyt noinkin hyvin? Kalorit ovat pysyneet kyllä aika hyvissä lukemissa, mutta liikuntaa en ole harrastanut mitenkään suunnattomasti todellakaan. Toisaalta menkkaturvotus on myös ohi, joka voi näkyä tuossa tuloksessa. Haluaisin niin kovasti tietää tarkasti, mitä olen tehnyt oikein, jotta pääsen jatkossakin näihin tuloksiin. Toki jos jatkan samalla tavalla kuin edeltävällä viikolla, voisi sekin riittää :)

Löysin muuten tässä yksi päivä kiloklubin sivuilta yhden painopäivityksen, jonka olen tehnyt 28.5.2012. Olen sillä hetkellä (tai ainakin sinä päivänä) painanut 88,3kg. Jos siis lasken painonpudotuksen sieltä asti, olen laihtunut yhteensä yli 10kg. Voin siis olla oikeasti aika tyytyväinen itseeni, että oikeaan suuntaan olen vuosien aikana mennyt.

Oon penkonut koko kämpän läpi ja yrittänyt löytää vanhoja mittoja, joita olen kropastani ottanut. Niitä vaan ei löydy mistään, joten en nyt pääse tekemään vertailuja nykyisiin mittoihin :/ ! Oisinpa tajunnu tammikuussa ottaa mittoja... Muita juttuja kyllä löytyi, mm. vuosien -12 ja -13 alussa olin molempina vuosina päättänyt aloittaa laihduttamaan. Ja senhän jokainen voi arvata, ettei tuloksia tullut ja paino ei kummallakaan kerralla laskenut alle 80kg. Jos tänäkin vuonna olisin epäonnistunut, en kyllä tietäisi missä jamassa olisin vielä jonain päivänä tullut olemaan.

2 kommenttia:

  1. Onnea hienosta pudotuksesta! Ei hitsi, sullon hyvin pitänyt tuo kyykkyhaastekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Juu se on kyl aika rankka ku yhteen putkeen tekee noi kyykyt, huomenna olis 180 kyykkyy huoh :D

      Poista