sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Uutta potkua kyykkyhaasteesta!

Pitikin kirjoittaa tästä tänne blogiin asti, eli keskiviikkona aloitin 31 päivän kyykkyhaasteen. Systeemi on suurinpiirtein sellainen, että teen melkein joka päivä (pari lepopäivää kuukauden aikana) tietyn määrän kyykkyjä. Määrät nousevat n. 5/päivä. Huomenna pitäisi veivata jo 100+15 (joutuu tekemään vähän ylimääräisiä kun starttasin tämän 5.3). Kyykyistä kuluneita kaloreita en listaa mihinkään, en tod. jaksa viritellä sykevöitä pelkkien kyykkyjen takia. Hauskaa niitä on tehdä ja reisi+pakatalihakset kiittävät ;)

Tänään pyrähdin myös salilla. Tarkoitus oli mennä aamulla, oli kellokin soimassa klo 8:45 mutta kuten arvata saattoi, en sitten päässytkään sängystä ylös :D jälkikäteen ei haittaa yhtään, menin sitten vasta klo 17 ja salilla oli ihanan vähän porukkaa, sain rauhassa tehdä oman suunnitelman mukaisesti. Ja pyöräytin vielä juoksu ennätyksen! Mun alaraja on ollut alussa 1km/10min (eli kävelyvauhti...) eli 3km/30min. niin tänään sain vedettyä puolessa tunnissa 3,6km! Oli kyllä hyvä olo sen jälkeen, ensi kerralla sitten taas vähän pidemmälle :)




Ja tein jotain aivan historiallista! Ennen olen aina salin jälkeen vetänyt takin ja housut päälle ja kurvannut kotiin pesulle, mutta tänään meninkin oikein kuntosalin suihkuun!! Tietysti kun olin vetämässä pyyhettä ympärilleni niin vieressä seisoikin työkaverini, ja suihkuun tuli samaan aikaan mun entinen työkaveri :D toisaalta mua ei nämä kohtaamiset haitanneet, oon saanut hurjasti itseluottamusta kun painoa on lähtenyt 6kg :)

Ei muuta kun bon appetit! 


Vielä myöhäiset naistenpäivän toivotukset! ♡

1 kommentti: