lauantai 9. elokuuta 2014

Muutoskuvat!

O-ou. Päätin nyt repäistä ja pistää kauhugalleriaa pystyyn. Nyt on ehkä ensimmäistä kertaa se hetki, kun tämän uskallan tehdä ja voin vain todeta, että onhan tosta rungosta jokunen kilo sulanut ja kuoppa sekä kumpare tasoittunut. Vasemman puoleiset kuvat olen ottanut siis aivan projektin alussa tammikuussa 2014. Oikean puolimmaiset kuvat otettu heinäkuun 21.päivä. Oikean puolimmaiset kuvat ovat mulle myös vertailukuvia tapout-treeniä varten jotta voin verrata 12 viikon jälkeen, miten kroppa tulee muuttumaan.

Mutta takaisin noihin kuviin. Alkupaino tammikuussa 84,4kg. Toisessa kuvassa paino 76,1kg eli eroa yhteensä 8,3kg. Oon kiinteytynyt aika reilusti ja paino on lähtenyt oikeista paikoista. Enhän mä voi olla kuin tyytyväinen :)


2.1. - 21.7.14 (6kk 3vk)

2.1. - 21.7.14 (6kk 3vk)

2.1. - 21.7.14 (6kk 3vk)




Seuraavaksi puhun siitä, mitä fiiliksiä muutoskuvat mussa herättää. Puhun omasta kropastani enkä arvostele muiden vartaloita tai niiden muotoja.

Noita kuvia kun katsoo niin alkaa todellakin hahmottamaan, että ei perkele kuinka kroppa onkin muuttunut! Olen toki huomannut laihtuneeni aiemminkin mutta kyllä noissa kuvissa se jotenkin konkretisoituu. En TODELLAKAAN halua tuohon tammikuiseen takaisin enään IKINÄ! Vähättelen jos sanon että viihdyn nykyisessä kropassani paremmin kuin entisessä :D Väkisinkin tulee mieleen, että miksen ole tehnyt tänä aiemmin? Jos mulle oltais näytetty nämä kuvat vuosi sitten, olisin takuun varmasti aloittanut ainakin harkitsemaan vakavasti laihduttamista. Ei sitä tammikuussa voinut kuvitella sitä, miltä tulee heinäkuussa näyttämään. Ja oikeesti, en olisi uskonut että pystyn tähän ihan oikeesti. Nyt uskon, kun olen sen jo tehnyt. Toki matkaa on vielä jäljellä mutta tilanne on kyllä aivan eri kuin aiemmin. Tässä matkan varrella on tullut jopa sellainen asia mieleen, että missäköhän vaiheessa olen sitten oikeesti tyytyväinen kroppaani (enkä pelkästään silloin tällöin riippuen mitä on päällä tai mitä on syönyt)? Mitä jos en missään vaiheessa ole tyytyväinen vaan haluan aina olla laihempi tai lihaksikkaampi?

Katsotaan sitten 12.10 uudet muutoskuvat 12 viikon treenin jälkeen, veikkaan että jotain muutosta on todellakin luvassa! ;)






4 kommenttia:

  1. Vau, etenkin sun peppu, se on nyt jo tosi timmi ja pystyyn pompahtanut! Onneksi olkoon hienosta työstä, ja hatunnosto kovalle työllesi! :D t. Milla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kivasta kommentista! :) ja pepussa on kyl iso muutos, muukin kun järkky rusketusraja :D

      Poista