tiistai 22. heinäkuuta 2014

Miksi juuri Tapout?

Näitä syitä joutuu miettimään toden teolla, jos haluaa tosiaan viettää 90 päivää treenaten kuutena päivänä viikossa. Ja syyt pitää olla sellaisia, että ne todella motivoi juuri itseään. Tässä minua motivoivat asiat:

1. Hyvä kroppa
Kukapa ei haluaisi hyvää kroppaa, missä viihtyy ja on hyvä olla. Hyvän kropan myötä itsetunto vahvistuu, on yleisesti ottaen tyytyväisempi itseensä ja ennen kaikkea, on terveempi!

2. Paino putoaa
Tämähän mulla on alunperin ollut tavoitteena, kun olen tammikuussa aloittanut laihduttamisen. Painoa putosi melkein 10kg, mutta se ei riitä. Tällä menetelmällä en pelkästään laihdu, vaan saan myös lihasta kroppaan enkä löysää ja kuihtunutta vartta.

3. 50 min. päivässä
Sen enempää tämä ei vaadi. Teen treenin kotona oman aikataulun mukaan. Jokaisella on mahdollisuus antaa itselleen tuon verran aikaa päivässä jos vain haluaa!

4. Kunto kasvaa
Mikä on ärsyttävämpää, kun huono yleiskunto ja sen kanssa rämpiminen. Tällä treenillä lihakset kehittyy ja yleiskunto paranee, joten jatkossa muukin liikunta on helpompaa.

5. Saa syödä normaalisti
Tämä tarkoittaa mun kohdalla siis sitä, että lasken kaloreita (minkä aloitin taas reilu viikko sitten). Päivittäinen kaloritavoite on n. 1600kcal, mutta voi olla suurempikin jos kiva treeni tuntuu sitä vaativan. Tämä näkökulma myös sen takia, koska ehdin miettiä jo pussikeitto dieetille ryhtymistä (mikä olisi myös pudottanut painoa). Kun treenaan niin paljon,  ei minun tarvitse luopua ruoasta vaan päinvastoin, saan todellakin syödä kunhan syön terveellisesti!

6. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla
Eli laihdun ja saan paremman kropan. Tämä on musta niin täydellinen paketti, että eihän sitä voi muuta kun lähteä tavoittelemaan!


Onko olemassa parempaa asiaa, kun tehdä itselleen palvelus ja tehdä asioita omaksi parhaakseen? Joa tiedän mitä haluan, miksi en vain tekisi niin? Eihän kukaan muu halua mulle parasta kun minä itse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti