lauantai 28. kesäkuuta 2014

Yllätyskäänne

Tänään tapahtui jotain niin hämmentävää pitkästä aikaan! Olin siis töissä lounaalla. Olin syönyt jauhelihakeittoa ja kaksi viipaletta ruisleipää ja suunnittelin, että ottaisin vielä jälkkäriksi pannaria vadelmahillolla. Olin jo hakenut itselleni pikku lautasen ja kävelin pannaria kohti käsi ojossa, KUNNES pysähdyin miettimään. Tuijotin siinä hetken aikaa pannaria ja kädessä olevaa lautasta ja kelasin että "hitto, jospa jättäisinkin ton pannarin väliin". Ja KYLLÄ, kiikutin lautasen päättäväisesti takaisin kaappiin olin aika hemmetin ylpee! :D

Olin totaalisen ihmeissäni omasta käytöksestä. Jotenkin tuli vain sellanen fiilis, että jostain on vain pakko kieltäytyä ja alkaa tekemään parempia valintoja. Olin ottanut kotonta evääksi rahka+ananas+mehukeitto setin jota härppäsin sitten vähän lounaan jälkeen ehkä noin 2dl ns. palan painikkeeksi. Ennen seuraavaa ruokaa vedän vielä loput siitä setistä.

Oikeesti haluan päästä eroon näistä kiloista. Olen jo nyt toki paljon tyytyväisempi kroppaani kuin puoli vuotta sitten ja olen selvästi laihtunut, mutta HALUAN LAIHTUA LISÄÄ. Ja mitä nyt olen kuullut ja ymmärtänyt, niin laihduttamisen aikana ei hirveesti kannattaisi syödä pannareita yms yms muita herkkuja montaa kertaa viikossa? Niin..

Vielä kun oppisin tässä projektin aikana ihan niitä normaaleja ruokailutapoja, joilla paino myös pysyisi tavoitteessa eikä tarvitsisi jatkuvasti yrittää laihduttaa parin kuukauden välein. Vielä pari päälimmäistä ajatusta tähän loppuun: haluan laihtua, haluan laihtua, haluan laihtua, ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti