torstai 15. toukokuuta 2014

LOMA!

Hei taas pitkästä aikaa! Pitää tulla päivittämään tämän hetkistä tilannetta ettei kukaan vaan luule, että olen aloittanut laihduttamisen sijaan lihomisen tms. :D

Elikkäs tällä hetkellä VIHDOIN terveenä, treenitauko siis katkaistu ja salilla käydään mielellään :) Paino tällä hetkellä 75,2kg eli hyvissä lukemissa ollaan.

Mulla alkoin kesäloma tällä viikolla ja päivät ovat menneet siivoillessa ja aika pitkälti kavereita nähdessä ja muuten puuhaillessa. Viime viikonloppuna hölläsin loman alkamisen kunniaksi ja samalla päätin jättää kaloreiden laskemisen tauolle. Eli Kiloklubi.fi-sivu otetaan käyttöön loman jälkeen, tuntuu että siihen sivuun tauko on ihan paikallaan.

Kaiken lisäksi olen lähdössä tulevana lauantaina reissuun Rodokselle. Siellä hurahtaa viikko ja kotona pitäisi olla 25.5 illalla. Reissuun on tullut ostettua paljon uusia vaatteita, kuten kolme toppia, t-paita, kolmet shortsit, lippis sekä lisäksi ostin myös kahdet uudet farkut sekä takin. Ennen ostin aina jotain mustia kangashousuja..

Mun vaatekoot ovat nykyään paidoissa S ja M, uudessa takissa 40, housuissa koot 42, M, 32 ja 33. On siis todella mukava käydä vaatekaupoilla kun ei ole siis mitään hajua, minkä kokoinen olen :D Alkkareita ostin koossa L mutta veikkaan että M olisi ollut parempi. Rintsikat ovat koko 80D kun ennen koko oli 85C. Heh, voinkin siis todeta, että mun kuppikoko on laihduttamisen myötä kasvanut, jejee :D


Kaupoilta ostin myös uudet BIKINIT! KYLLÄ, reissuun lähdetään biksujen kanssa ja oikeesti, ei edes ihan kauheesti kauhistuta tämä asia :) Laukkuun pakkaan myös lyhyitä shortseja (joita en olisi vielä viime vuoden puolella todellakaan voinut käyttää, kuten myöskään bikineitä). Reissusta toivon saavani hyvän rusketuksen ja jättää Rodoksen hiekkarannoille arjen stressin ja kiireen.



Tällä viikolla kävin tekemässä teoriakokeen prätkäkorttia varten hyväksytyin tuloksin, ja reissun jälkeen mua odottaakin ekat ajotunnit heti klo 7.45, apuaa :D Haaveesta tulee siis piakkoin totta, hyvässä lykyssä saan laittaa uuden ajokortin taskuun kymmenen kiloa kevyempänä (riippuen siitä, paljon meinaan kerätä massaa reissun päällä).



Ja tosiaan, yhdestä asiastahan mun pitikin kirjoittaa. Eli nyt on tullut jo usealta tyypiltä kommenttia siitä, että olen laihtunut. Laihtumiseni näkyy etenkin vyötäröllä sekä myös kasvoissa. Nämä kommentit ovat olleet aivan super piristäviä ja tuntuneet todella hyviltä ja kannustavilta. Itsevarmuus on myös kasvanut, koska nykyisin luotan itseeni enemmän enkä ole kiinnostunut siitä, mitä joku random tyyppi mahtaa musta ajatella. Tosin en koe, että olisin sitä aiemminkaan ihan hirveästi miettinyt. Nykyään on vaan niin eri asia jos miettii, mitä joku mahtaa musta ajatella koska tiedän, että en ole enää niin reilusti ylipainoinen kuin ennen. Ja jos jonkun mielestä mulla on vielä liikaa vatsaa, niin aivan sama. Ennen taas ajattelin paljon useammin painoani ja sitä, että näytän lihavalta. Nykyään en ajattele samoin :)

Nyt toivotan kaikille hyvää ja kevään täyteistä viikkoa, palaan blogin pariin reissun jälkeen ellei tässä nyt tule mitään suurta asiaa mieleen. Siihen asti, moro! :)

2 kommenttia: